معرفی

ویندوزهای خانگی کامپیوتر از راه دور، یا شاید دیدن تبلیغات آن در Local، ویندوز سرور ، یک سیستم اصلی قوی خواهد بود که توسط مایکروسافت به طور خاص برای مدیریت محیط های وب سرور گردآوری شده است. این یک عامل مهم در سیستم فناوری اطلاعات شرکت های متعدد است، که در مورد عملیات جامعه، جزئیات هارد دیسک، میزبانی وب نرم افزار و همچنین موارد دیگر اطلاعات ارائه می دهد. در این سایت خاص، ما عناصر مختلف رایانه از راه دور ویندوز خانگی، onpar gps و همچنین دلیل اینکه چرا این ایده هنوز انتخاب مورد علاقه برای مؤسسات جهان است را بررسی خواهیم کرد.

ویندوز سرور چیست؟

رایانه از راه دور ویندوزهای خانگی چند سیستم وب سرور است که برای کنترل شبکه تجاری، منابع، میزبانی وب اینترنت/اینترانت و عملکردهای مختلف سازمانی ساخته شده است. نه مانند رایانه های معمولی مبتنی بر ویندوز که برای رایانه ها اعمال می شود، سرور سرور با توجه به خدمات اجتماعی در مقیاس بزرگ و همچنین برنامه های کاربردی بهبود می یابد.

ویژگی های کلیدی ویندوز سرور

1. اکتیو دایرکتوری

از جمله ویژگی های محبوب ویندوز سرور می توان به وب سایت Lively Directory (AD) اشاره کرد. AD در واقع یک سرویس سایت دایرکتوری است که امکان کار با هم با دارایی های در هم تنیده، دشوار و همچنین جامعه را به صورت یکپارچه فراهم می کند. در مورد مدیریت نام دامنه، دسترسی افراد به آن و همچنین احراز هویت ضروری است.

2. Hyper-V

Hyper-V فناوری مجازی‌سازی تبلیغات مایکروسافت خواهد بود که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد چندین ماشین مجازی را برای یک سرور فیزیکی فانتزی در حال عبور راه‌اندازی کنند. این تابع استفاده مفید از منابع را ترویج می کند و روشی متغیر و همچنین قدرتمند برای تنظیم بارهای کاری ارائه می دهد.

3. راه حل های ذخیره سازی

ویندوز سرور دارای پاسخ‌های برتر درایو سخت مانند دستگاه‌های ذخیره‌سازی Gaps Primary است که امکان ایجاد پاسخ‌های هارد درایو بسیار قابل دسترس و مقیاس‌پذیر را با استفاده از فضای ذخیره‌سازی نزدیک فراهم می‌کند. این برای شرکت هایی که به دنبال گزینه های هارد دیسک جزئیات قوی و قابل اعتماد هستند فوق العاده است.

4. ویژگی های امنیتی

حفاظت در واقع یک اولویت اصلی در سرور سرور است. این واحد دارای ویژگی هایی مانند Home windows Opponent Advanced Chance Defense، Shielded Online Units، و همچنین مدیریت به موقع است، که بسیاری از آنها برای محافظت از محیط طبیعی وب سرور واقعی ساخته شده اند که در برابر چندین تهدید ایجاد شده است.

5. مرکز مدیریت ویندوز

Home windows Admin Center در واقع یک ابزار عملیاتی مبتنی بر مرورگر است که برنامه گسترده ای را در زمینه مدیریت وب سرورها، گروه بندی ها، سیستم های فوق همگرا و همچنین رایانه های شخصی ویندوز 10 در اختیار شما قرار می دهد. این کار وظایف مدیریت واقعی را ساده تر می کند و همچنین به بهره وری کمک می کند.

چرا ویندوز سرور را انتخاب کنیم؟

قابلیت اطمینان و عملکرد

کامپیوتر از راه دور ویندوز خانگی به دلیل داشتن قابلیت اطمینان و همچنین عملکرد مشهور است. این امر تجهیزات ضروری و همچنین خدمات را افزایش می دهد تا اطمینان حاصل شود که رویه های سازمان به درستی و همچنین کارآمد عمل می کنند.

مقیاس پذیری

شاید شما یک شرکت یا شاید یک کسب و کار کوچک قابل توجه باشید، سرور سرور می تواند توسط نیازهای خودتان گزارش شود. که حجم کار فشرده را حفظ می کند و می تواند همراه با کسب و کار شما رشد کند.

پشتیبانی جامع

مایکروسافت از پشتیبانی فشرده در مورد کامپیوتر خانگی ویندوز از راه دور، و همچنین به‌روزرسانی‌های مکرر، پدها، و همچنین مقدار زیادی مدرک و همچنین منابع گروهی برخوردار است. این پشتیبانی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که شرکت ها می توانند یک محیط وب سرور خوب و همچنین به روز را مدیریت کنند.

ادغام با محصولات مایکروسافت

مربوط به شرکت‌هایی که قبلاً از محصولات مایکروسافت مانند آفیس 365، شیرپوینت و همچنین Pink استفاده می‌کردند، سرور ویندوز دارای ویژگی‌های یکپارچه‌سازی صاف، بهبود بهره‌وری کار و همچنین مدیریت ساده‌تر است.

نتیجه

ویندوزهای خانگی کامپیوتر از راه دور، یا شاید سرور سرور، هنوز یک بلوک ساختمانی از زیرساخت های فناوری اطلاعات اخیر است. ویژگی‌های قوی، قابلیت اطمینان و همچنین یکپارچه‌سازی نرم آن برای برخی دیگر از راه‌حل‌های مایکروسافت، آن را به ابزاری ضروری برای شرکت‌هایی تبدیل می‌کند که به دنبال حفظ محیط‌های وب سرور قدرتمند و همچنین بدون خطر هستند. صرف نظر از اینکه آیا شما در حال مدیریت یک جامعه شرکت هستید یا شاید یک مرکز جزئیات کسب و کار کوچک قابل توجه، رایانه از راه دور ویندوز خانگی ظرفیت ها و پشتیبانی لازم را برای حفظ عملکرد روان شما افزایش می دهد.

با دانستن ویژگی‌های کلیدی و همچنین مزایای سرور سرور، احتمالاً می‌توانید استفاده از آن را بهبود ببخشید و این قابلیت را دارد که به خواسته‌های منحصر به فرد سازمان خود پاسخ دهید و همچنین به موفقیت سازمان برسید.

 

 

 

 
Comments (0)
No login
color_lens
gif
Login or register to post your comment